Welkom - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Martha en Joan . - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Martha en Joan . - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Martha

Blijf op de hoogte en volg Martha en Joan

18 Juni 2007 | Nederland, Utrecht

Lieve allemaal,

Over een paar weken is het dan zover: Joan en Martha gaan EINDELIJK op stap naar spanning en sensatie.

Jazeker, wij gaan ons in het avontuur storten, wij gaan de wereldreizigers evenaren, wij gaan volksstammen aan ons onderwerpen en nieuwe diersoorten ontdekken, wij gaan delftsblauwe serviezen ruilen tegen peper en specerijen, wij gaan ons laten ontvoeren door spannende woestijnprinsen (martha) en onze eigen harem opbouwen (joan), wij gaan zeeziek worden op kamelen en ons bezatten met zelfgebrouwen wodka, onze bekken branden aan fishhead-curry en onze voeten bevriezen in de sneeuw van de himalaya.

Op 3 augustus vertrekken wij van Station Utrecht Centraal met als eerste bestemming Istanbul, de stad van de brug van het boek van Geert. Maar eerst is er nog een feestje, 28 juli bij ons thuis.

Joan en Martha

• 26 Juli 2007 - 07:27

Elly:

Hallo Joan en Martha,
    Allereerste succes met de laatste voorbereidingen. En natuurlijk wens ik jullie ook een fantastische reis toe! Ik ga het zeker volgen op deze site.
    Veel plezier!
    Elly (NIVEL)

• 27 Juli 2007 - 14:31

Raymond:

He joan! Het is idd bijna zover. je hebt het Nivel achter je gelaten en gaat nu een jaar (?) lang rondtrekken. Relaxed hoor.

Mijn uitzicht is wat minder 'positief' In oktober ga ik weer aan het werk. Moet ik mij bezig gaan houden met de troep die jij hebt achter gelaten :-)

He geniet er samen van en houd ons aub op de hoogte! Ben zelf in een ver verleden 3 mnd op 'wereldreis' geweest naar Down Under. En dat was al een fantastische beleving, laat staan eentje van een jaar!

Raymond (NIVEL, maar nu ff niet) ;-)

• 29 Juli 2007 - 08:46

Margot En Karin:

Bij deze dan ons afscheidscadeautje, wij wachten met smart op de eerste foto's zodat we lekker jaloers kunnen zijn....
    Heel heel heel veel plezier. geniet ervan!

Dikke beso!

• 29 Juli 2007 - 12:50

Harm En Kim:

Feestje gisteren was erg geslaagd! Hopelijk hebben jullie de boze buurtbewoners in toom kunnen houden, en anders zien we dat vanavond wel bij Hart van Nederland! Succes met de laatste verhuizinkjes. Jammer dat jullie weggaan, toch wensen we jullie heel veel plezier (en Kim komt nog wel lekker snotteren op Utrecht CS vrijdag...)

Liefs, Kim en Harm

• 30 Juli 2007 - 14:36

Lydiaaa:

AAAAAAAAAaaaaaaa mag ik mee???

• 30 Juli 2007 - 19:45

Nadine:

Hallo Martha! Ik had je mailtje met uitnodiging voor 't feestje gekregen, leuk was ie trouwens!! Ik was een weekendje op Terschelling, maar had het leuk gevonden je weer eens te zien en heeeeeeel erg veel plezier te wensen op jullie wereldreis! Wat onwijs gaaf zeg! Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie het gaan ervaren, ik zal af en toe de site checken en heel jaloers alle foto's bekijken :) Geniet ervan! Liefs, Nadine

• 03 Augustus 2007 - 10:03

Marga:

waaaaw zo spannend! ben ontzettend benieuwd naar al jullie avonturen! geniet!!!

• 03 Augustus 2007 - 10:11

Ralf:

Heel heel heel veel plezier! Bookmark is gemaakt, k ga regelmatig kijken hier ;)

• 03 Augustus 2007 - 10:32

Koen:

Een goede reis gewenst!

Koen

PS: Joan, een Iranier beschouwt een welgeplaatste pomp op de schouder als een teken van vriendschap. Het is maar dat je het weet.

• 03 Augustus 2007 - 13:04

Jorike:

Hi Lieverds,

Ben nu al jaloers!!!! Proef neem in je op, ervaar,zie, praat, lach, huil maar above all enjoy! Enne een dagboek en foto's zijn natuurlijk nooit weg.

Dikke kuzzzzz

Jorike

• 03 Augustus 2007 - 13:56

Iris De Jonge:

Lieve Martha en Joan,
    Nog maals veel plezier. Ik heb een verhalen wedstrijd gewonnen. Zie www.pannenkoekdag.nl. Liefs Iris

• 03 Augustus 2007 - 15:41

Joost En Jet:

He daar, heel veel plezier. we kijken uit naar jullie foto's en verhalen. Een dikke knuffel. Liefs en veel plezier.
    Joost en Jet

• 05 Augustus 2007 - 14:42

Singe:

Zo ver weg, maar zo dicht bij. Slechts een klik hier vandaan. Goeie site! Veel updates gewenst, ook al hebben jullie niks gedaan.

Singe Inspired by Poets